Συνοπτική
έκθεση
Εξωτερικής
Αξιολόγησης
Σχολικής Μονάδας
για το σχολικό
έτος 2023-2024
Συνοπτική
έκθεση
Εξωτερικής
Αξιολόγησης
Σχολικής
Μονάδας για το
σχολικό έτος 2022-2023
Συνοπτική
έκθεση
Εξωτερικής
Αξιολόγησης
Σχολικής
Μονάδας για το
σχολικό έτος 2021-2022
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
ΕΡΓΟ
ΓΙΑ ΤΟ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22
Η
Σχολική μονάδα
με γνώμονα τη
συνεχή
βελτίωση και
διατήρηση της
ποιότητας του
εκπαιδευτικού
έργου
πραγματοποίησε
τη φετινή
σχολική χρονιά
τέσσερα (4)
Σχέδια Δράσεις
με τέσσερις
ομάδες
Δράσεων.
1ο Σχέδιο
Δράσης: Ετεροπαρατήρηση
– Συνεργασία
και
Επαγγελματικός
διάλογος
(άξονας 1)
2ο Σχέδιο
Δράσης: Ανακυκλώνω
και «Δημιουργώ»
(άξονας 7)
3ο Σχέδιο
Δράσης:
Σχολείο και
οικογένεια –
Δημιουργώντας
γέφυρες επικοινωνίας
και
συνεργασίας
(άξονας 5)
4ο Σχέδιο
Δράσης:
Δράσεις
υποστήριξης
των
νεοεισερχόμενων
μαθητών
(άξονας 4)
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΜΟΝΑΔΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
Σχολείο: 2ο ΕΠΑ.Λ Νέας
Σμύρνης, Δ'
Διεύθυνση
Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης
Αθήνας
Διευθύντρια: Παραρά
Ελένη
Υποδιευθύντρια: Ροδοπούλου
Δήμητρα
Ωράριο
Λειτουργίας: 8:15 - 2:05
Διεύθυνση: Μηδείας
2 & Κύπρου 21-25, Τ.Κ. 17122,
Νέα Σμύρνη
Επικοινωνία: Τηλ. - Fax: 210-9310340, e-mail:mail@2epal-n-smyrn.att.sch.gr,
WEBSITE: http://2epal-n-smyrn.att.sch.gr/files/epal.htm
Μαθήματα
προσανατολισμού,
τομείς και
ειδικότητες:
|
|
|
Α΄
ΤΑΞΗ ΕΠΑ.Λ. |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ: |
|
Β΄
ΤΑΞΗ ΕΠΑ.Λ. |
ΤΟΜΕΑΣ |
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ &
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
||
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ |
||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||
ΥΓΕΙΑΣ-
ΠΡΟΝΟΙΑΣ -
ΕΥΕΞΙΑΣ |
||
Γ΄
ΤΑΞΗ ΕΠΑ.Λ. |
ΤΟΜΕΑΣ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
ΤΕΧΝΙΚΟΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
|
ΔΙΟIΚΗΣΗΣ &
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
&ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
|
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||
ΥΓΕΙΑΣ-
ΠΡΟΝΟΙΑΣ -
ΕΥΕΞΙΑΣ |
ΒΟΗΘΟΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ |
|
ΒΟΗΘΟΣ
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ |
||
ΒΟΗΘΟΣ
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
||
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ |
ΓΡΑΦΙΚΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ |
|
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ |
Κατά
το σχολικό
έτος 2021-2022 ο
Σύλλογος των
μονίμων εκπαιδευτικών
του σχολείου
αποτελείται
από 34 καθηγητές
διαφόρων
ειδικοτήτων
από τους
οποίους οι 5 είναι
αποσπασμένοι
σε θέσεις
ευθύνης του
Υ.ΠΑΙ.Θ.. Η
πλήρης
στελέχωση των
εκπαιδευτικών
του σχολείου
μας
ολοκληρώνεται
τον Μάρτιο του 2022
με την πρόσληψη
11 αναπληρωτών.
Το
μαθητικό
δυναμικό του
σχολείου μας
για το σχολικό
έτος 2021-2022 είναι 236
μαθητές/τριες
από τους
οποίους 26
μαθητές/τριες
ενεγράφησαν
μόνο για
τομείς και
ειδικότητες.
Το κοινωνικοοικονομικό
περιβάλλον των
μαθητών/τριων
είναι ποικίλο
με αρκετούς
μαθητές με
πολλά οικογενειακά
προβλήματα,
αυτά όμως δεν
εμπόδισαν τον
απώτερο
στόχο του
σχολείου μας
να αποτελέσει
πέρα από έναν
οργανισμό μάθησης
ένα πλαίσιο
(φορέα) ανοικτό
στην πολυπολιτισμική
μας κοινωνία
και στο
“διαφορετικό”.
Οι πολλές
επιτυχίες των
μαθητών/τριών
στις
πανελλαδικές
εξετάσεις κάθε
χρονιά, η
εξωστρέφεια
που χαρακτηρίζει
την ταυτότητα
του σχολείου
αλλά και η εφαρμογή
καθετί
καινοτόμου που
θεσπίζεται στα
ΕΠΑΛ, οδηγούν
κάθε σχολική
χρονιά στη
σταθερή αύξηση
του αριθμού των
μαθητών/τριών
που φοιτούν
στο σχολείο
μας.
Ως
ένα σύγχρονο,
δημοκρατικό
σχολείο
προσπαθεί να
ανταποκριθεί
με ευελιξία
και
αποτελεσματικότητα
στις σύγχρονες
προκλήσεις
καλλιεργώντας
κουλτούρα
συνεργασίας, συμμετοχικότητας
και
συλλογικότητας.
Ιδιαίτερα τη
σχολική χρονιά
2021-2022, στις νέες
συνθήκες που
προκάλεσε η
πανδημία του Covid 19, και στη
δια ζώσης
διδασκαλία
αλλά και στην
Εξ αποστάσεως
Εκπαίδευση
(Σύγχρονη και
Ασύγχρονη)
όποτε
χρειάστηκε, το
σχολείο με
γοργά βήματα
προσαρμόστηκε
και
λειτούργησε άμεσα
και
αποτελεσματικά
στην. Με την
αξιοποίηση ψηφιακών
διαδικτυακών
πλατφορμών και
με τη φιλότιμη
εργασία των
εκπαιδευτικών
οργάνωσε
αποτελεσματικά
το εκπαιδευτικό
έργο, την
επικοινωνία,
τη συνεργασία,
τη συμμετοχή
και τη
συλλογική
δράση όλων των
μελών της
σχολικής
κοινότητας
καθώς και των
γονέων/κηδεμόνων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΤΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΡΓΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22
Η
Σχολική μονάδα
με γνώμονα τη
συνεχή
βελτίωση και
διατήρηση της
ποιότητας του
εκπαιδευτικού
έργου θα
πραγματοποιήσει
τη φετινή σχολική
χρονιά τέσσερα
(4) Σχέδια
Δράσεις με
τέσσερις
ομάδες
Δράσεων.
1ο Σχέδιο
Δράσης: Ετεροπαρατήρηση
– Συνεργασία
και
Επαγγελματικός
διάλογος
(άξονας 1)
2ο Σχέδιο
Δράσης: Ανακυκλώνω
και «Δημιουργώ»
(άξονες 7, 9)
3ο Σχέδιο
Δράσης:
Σχολείο και
οικογένεια –
Δημιουργώντας
γέφυρες επικοινωνίας
και
συνεργασίας
(άξονας 5)
4ο Σχέδιο
Δράσης:
Δράσεις
υποστήριξης
των
νεοεισερχόμενων
μαθητών
(άξονας 4)
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΜΟΝΑΔΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
Σχολείο: 2ο ΕΠΑ.Λ Νέας
Σμύρνης, Δ'
Διεύθυνση
Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης
Αθήνας
Διευθύντρια: Παραρά
Ελένη
Υποδιευθύντρια: Ροδοπούλου
Δήμητρα
Ωράριο
Λειτουργίας: 8:15 - 2:05
Διεύθυνση: Μηδείας
2 & Κύπρου 21-25, Τ.Κ. 17122,
Νέα Σμύρνη
Επικοινωνία: Τηλ. - Fax: 210-9310340, e-mail:mail@2epal-n-smyrn.att.sch.gr,
WEBSITE: http://2epal-n-smyrn.att.sch.gr/files/epal.htm
Μαθήματα
προσανατολισμού,
τομείς και
ειδικότητες:
|
|
|
Α΄
ΤΑΞΗ ΕΠΑ.Λ. |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ: |
|
Β΄
ΤΑΞΗ ΕΠΑ.Λ. |
ΤΟΜΕΑΣ |
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ &
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
||
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ |
||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
||
ΥΓΕΙΑΣ- ΠΡΟΝΟΙΑΣ
- ΕΥΕΞΙΑΣ |
||
Γ΄
ΤΑΞΗ ΕΠΑ.Λ. |
ΤΟΜΕΑΣ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
ΤΕΧΝΙΚΟΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
|
ΔΙΟIΚΗΣΗΣ &
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
&ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ |
|
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||
ΥΓΕΙΑΣ-
ΠΡΟΝΟΙΑΣ -
ΕΥΕΞΙΑΣ |
ΒΟΗΘΟΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ |
|
ΒΟΗΘΟΣ
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ |
||
ΒΟΗΘΟΣ
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
||
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ |
ΓΡΑΦΙΚΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ |
|
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ |
Η
ιστορία του
σχολείου μας
ξεκινά τη
σχολική χρονιά
1977-1978 όπου και πρωτολειτουργεί
ως Επαγγελματικό
Λύκειο Ν.
Σμύρνης, στην
οδό Αγ.
Φωτεινής 2α, πίσω
από την Εστία
της Ν. Σμύρνης,
με
εναλλασσόμενο αρχικά
ωράριο, με το 1ο
Επαγγελματικό
Λύκειο. Αρκετά
χρόνια μετά,
έρχεται η ώρα
της
μεταστέγασής
του στα νέα,
σύγχρονα
κτίρια, στο
Κτήμα Παπαστράτου,
στην οδό Μηδείας
2 και Κύπρου 21-25,
στη Νέα Σμύρνη,
όπου και
λειτουργεί από
τη σχολική
χρονιά 2005-2006 σε
πρωινή
αποκλειστικά
βάρδια. Τα
γραφεία της
Διεύθυνσης
βρίσκονται
στον 1ο όροφο
του κτιρίου,
από την είσοδο
της οδού Κύπρου.
Συστεγάζεται
με το 1ο ΕΠΑ.Λ.
στους ίδιους
χώρους όπου
βρίσκεται και
το 3ο Ε.Κ. Δ'
Αθήνας, το
οποίο και
εξυπηρετεί με
τα εργαστήριά
του τα δύο
συστεγαζόμενα
σχολεία για τα
εργαστηριακά
τους μαθήματα,
ενώ αποτελεί
ξεχωριστή σχολική
μονάδα.
Κατά
το σχολικό
έτος 2020-2021 ο
Σύλλογος των
μονίμων
εκπαιδευτικών
του σχολείου
αποτελείται
από 30 καθηγητές
διαφόρων
ειδικοτήτων
από τους
οποίους οι 5
είναι
αποσπασμένοι
σε θέσεις
ευθύνης του
Υ.ΠΑΙ.Θ.. Η
πλήρης
στελέχωση των
εκπαιδευτικών
του σχολείου
μας
ολοκληρώνεται
τον Ιανουάριο
του 2021 με την
πρόσληψη 15
αναπληρωτών.
Το
μαθητικό
δυναμικό του
σχολείου μας
για το σχολικό
έτος 2020-2021 είναι 232
μαθητές/τριες
από τους
οποίους 31
μαθητές/τριες
ενεγράφησαν
μόνο για
τομείς και
ειδικότητες.
Το κοινωνικοοικονομικό
περιβάλλον των
μαθητών/τριων
είναι ποικίλο
με αρκετούς
μαθητές με
πολλά οικογενειακά
προβλήματα,
αυτά όμως δεν
εμπόδισαν τον
απώτερο
στόχο του
σχολείου μας
να αποτελέσει
πέρα από έναν
οργανισμό
μάθησης ένα
πλαίσιο (φορέα)
ανοικτό στην
πολυπολιτισμική
μας κοινωνία
και στο
“διαφορετικό”.
Οι πολλές
επιτυχίες των
μαθητών/τριών
στις πανελλαδικές
εξετάσεις κάθε
χρονιά, η
εξωστρέφεια που
χαρακτηρίζει
την ταυτότητα
του σχολείου
αλλά και η
εφαρμογή
καθετί
καινοτόμου που
θεσπίζεται στα
ΕΠΑΛ, οδηγούν
κάθε σχολική
χρονιά στη
σταθερή αύξηση
του αριθμού
των
μαθητών/τριών
που φοιτούν
στο σχολείο μας.
Ως
ένα σύγχρονο,
δημοκρατικό
σχολείο
προσπαθεί να
ανταποκριθεί
με ευελιξία
και
αποτελεσματικότητα
στις σύγχρονες
προκλήσεις
καλλιεργώντας
κουλτούρα
συνεργασίας, συμμετοχικότητας
και
συλλογικότητας.
Ιδιαίτερα τη
σχολική χρονιά
2020-2021, στις νέες
πρωτόγνωρες
συνθήκες που
προκάλεσε η
πανδημία του Covid 19, το
σχολείο με
γοργά βήματα
προσαρμόστηκε
και λειτούργησε
άμεσα και
αποτελεσματικά
στην Εξ αποστάσεως
Εκπαίδευση
(Σύγχρονη και
Ασύγχρονη). Με
την αξιοποίηση
ψηφιακών
διαδικτυακών
πλατφορμών και
με τη φιλότιμη
εργασία των
εκπαιδευτικών
οργάνωσε αποτελεσματικά
το
εκπαιδευτικό
έργο, την
επικοινωνία,
τη συνεργασία,
τη συμμετοχή
και τη συλλογική
δράση όλων των
μελών της
σχολικής
κοινότητας καθώς
και των γονέων/κηδεμόνων.